my life at the moment.

Just nu njuter jag av ledigheten! Trots att jag tycker det är rätt svårt att njuta av att inte göra någonting alls. Men om man har lite och göra varje dag, så går dagarna snabbare och det känns mer ok att njuta av den stunden som blir över. Igår hjälpte jag tillexempel pappa att klippa gräset och rensa ut i garaget. Så nu har vi en hel hög med loppissaker som ska på loppisen, damerna ska ha den 9 oktober! (inte särskilt svårt att glömma den dagen, eftersom det är min birthday! <3) 

Nu har alltså både förrådet och garaget fått sig en upplyftning ala madde! Under helgen firade vi farmor solvan som fyller 70 nu i helgen och alla hennes brorsbarn var där. Vi sjöng 'ha den äran idag' som förhoppningsvis kan läggas upp vid ett senare tillfälle då jag har fått sonndas kamera. Vid 9 tiden skulle vi åka till Sonnda för att festa tillsammans o sedan gå ut. Det blev bra dag med världens finaste människor. Madde, Mikki, Misse, Tobias, Rasmus, Hanna, Daphne, Cindy, Nathalie, Nicolina, Linnea, Sonnda, Kajsa och även Marie och Sebastian kom för en liten stund! :) Riktigt härligt gäng och det var fullt ös medvetslös på barabar! wohoooooooooooow. Hanna blev dock utslängd, för jevvla löjligt och sen kom jag till henne vid halv tre för att mysa på max. kvart över tre kom robin o hämta oss o körde oss till bommarna i k.bro för att hanna o tobias skulle skaka dem så att de lät o skrek '- tåget kommer, tåget kommer.' riktigt radarpar! Sen gick vi till Matilda och våldgästade henne, muhahahhaha!

Söndagen blev trevlig. Tobias skulle till fotbollen så robin hämtade honom vid 1. Jag gjorde mig iordning och bestämde tillsammans med kusinerna för att spela minigolf i folkets park i ystad. Det tog oss 3 timmar att komma runt den 18håliga banan. Efter det blev det pizza i kbro och lite alias spel. :) göttig söndag. sen blev det mystelefonsamtal med T-bone.

MÅNDAGEN OCH TISDAGEN - JUUUUUBBB! men det var mysigt, sååå söta barn!

ooo nu är det ledighet igen. På lördag ska jag till munka ljungby efter matchen mot SjöboIF och fira Markus som fyller 25 år idag. Sen blir det Malmö med Linda på söndag :) <3

hääärliga liv! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0