Lars Winnerbäck ( Malmöfestivalen)

Dagen började av att Tobias ringde och väckte mig. Mådde ikke så jättebra. Satt på balkongen och snackade med honom. Efter en stund kom Markus också upp och han mådde lika dölled som jag. Vi gick och la oss igen efter en stund. Sov en timme till. GÖTT! tjugo över tolv ringer Mackans mamma och de ska träffa mormor och hämta högtalarna på festplatsen. Så de körde mig till tågstationen där jag åt upp pastasalladen som fanns kvar. GÅÅÅÅTTTTTTT! MUMS. SÅklart spiller jag på mig själv och det finaste man kan spilla är ju rhode island sås. ahhh, det är fan bara jag som klarar det. ajja. På väg till Malmö skickar jag till Linda och undrar när hon är redo för vår dejt. Det var rätt dåligt väder i Malmö så när jag kommer dit fixar jag först mitt busskort och så, sen tar jag bussen till Linda! Mös och snackade MYCKET med min älskade bästa kompis! <3 Vid kvart över 6 åkte vi ner till stan och där träffade vi rask, ridell, marie, feldt och robin som satt och drack öl på bröderna M. :) Jag, Ludde och Linda köpte gyros och käkade, sen blev det chokladmousse för mig o linda. Vi traskade vidare och mot winnerbäckscenen. Tobbe o dem hade även kommit in så vi träffade dem lite snabbt för att sedan dra oss in mot mitten där även Evve kom senare. Det var faktiskt en riktigt grym konsert. Det ända som var drygt var att man stod upp i två timmar så man fick ju lite ont i benen o ryggen. Menmen, det är ju galet vad bra han är LIVE. Har spelar in lite filmer och nu sitter jag o lyssnar på honom. :) Lasse, tacka Linda för detta! haha.

Efter konserten gick jag till stationen och träffade Tobias o dem. Vi åkte till McD och sen mot ystad. Mamma o Pappa hade ju varit så söta och lämnat en bil till mig i ystad så jag kunde komma hem när jag skulle åka tåg hem eftersom de bara gick till ystad. Men sen fick vi ju ändå skjuts hem, så lite onödigt. plus att jag hade köpt busskort. Aja!!!! Det löser sig väl.

Puuuuussssss! ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

du får blogga mera!

2010-08-27 @ 00:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0