första jobbedagen avklarad.

istället för en sluttid 1830 blev den 1600. det kallar jag goooooooooooooott snack!

Idag blir det träning på björkvallen istället för på köpinges IP :) kommunmästerskapet håller till där. blir väl det efter träningen.

Helgen var crazyyY!

Fredag: Åkte till Malmö med Ericsson familjen. Kl 15 var vi i malmö hos Linda och började städa, fixa och måla. Lägenheten ska pyntas. Efteråt åt vi pizza på lorensborgspizzerian. Vårt nya hak! hah. Sov hos mina finaste päron i den "gamla lägenheten"..

Lördagen startades tidigt. Kl 8 stack vi upp, satt på balkongen och åt frukost. vid 9 var vi tillbaka i nya lägenheten för att fortsätta måla och fixa. 1720 satt jag på tåget hem och var hemma på skogsvägen 1825. 1850 hade jag lagat mat, duschat, gjort mig iordning och tagit fram stereon och anläggningen för att fixa förferre med hannsi o matilda. Dessutom han jag lägga cidern på kylning. Fem i sju kom hanna o matilda o jag bjöd på hamburgare och kroketter :) goooottt! Vi drack cider, mintu, piggelingrogg och jäger. Sen kom Antonia och Joakim för att köra oss till skånetranås där vi skulle få skjuts med hannas pappa till kulla. Därpå satt vi o försökte fixa taxi till pavvan (paviljongen i simrishamn), vilket hanna även gjorde :) därpå hamnade vi på pavvan och sedan en ny taxifärd hem till borrby och tobbeshus! RIKTIGT BRA KVÄLL. älskar er hanna och matilda. helt makalösa kvällar vi får till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0