dålig uppdatering

Nu har säsongen börjat igen och vi vann bortapremiären mot hardeberga med 3-1. Skönt!! :) Idag är det hemmapremiär mot Höllviken som förövrigt ligger tvåa i tabellen. Vi har långt ifrån topplag idag, många skador o så, Men vi ska försöka sno ett poäng ifrån dem iallafall! :D På lördag blir det dock andra bullar. Då ska Trelleborg mulas.


Jag har faktikst sommarlov hela denna veckan och sen jobbar jag måndag/tisdag nästa. SKÖNT! FAST det är tråkigt när det inte är så fint väder. Men kan vara bra med lite frihet innan all skola och jobb börjar. Skulle försöka ta mig ner till aiya napa och sara efter fotbollen men, ack nej. Det gick ju inte för sig när man kollar på skolan efter fotbollssäsongen.

Vi har även bokat in ett preliminärt datum till KIF' damernas första Loppis! 9 oktober som också är min födelsedag. :P


Nu på fredag kommer kusinerna från korrebo ner eftersom vi ska fira farmor som fyller 60 år. På lördagen blir det alltså match, middag hemma hos oss, lite dryyyyck sådär o sen en fiiiiiin utång på det :)Vem vet, vi tar kanske en middag ute på fredagen också? en liten uppladdning inför matchen, Men OM jag känner mina syskon rätt så kommer någon av dem att jobba. Hanna sticker dock med oss ut på lördag också, hon är ju en lidbergare ;)




Nej, nu ska jag fortsätta ladda inför ikväll, ciao.
 puss på er.

Kommentarer
Postat av: Karim

Tråkigt att läsa att du är sjuk! Krya på dig!



Förresten "farmor" blir 70 år! ;o)

2010-08-17 @ 09:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0