25 års fest.

Vaknade hos tobias och låg och drog till Tobbe skulle på match kl 10 ( som blev inställd senare, höhö ). Åkte hem, - fixade min pastasallad som jag skulle ha på bussen/tåget efter matchen till festen. Packade mina väskor, åt frukost och försökte ladda inför matchen. 11:40 körde pappi oss till Idrottsplatsen för samlingen innan Sjöbo matchen. Vi kom dit o dunkade igång musiken. Vi spelade en ganska jobbig match. Det var stekvarmt, hade inte mycket folk och jag var iallafall riktigt seg i benen. Men matchen gick igenom sina 90 minuter och vi förlorade med 2-0 och jag fick iallafall matchens bästa spelare i bortalaget, alltid något :).


Fic
k snabb
a mig ganska mycket efter matchen eftersom vi inte var klara förrän 4 med snack och allt efteråt. Pappa körde mig till stationen i sjöbo och skulle åka med bussen som gick 1634, men denna äckelbuss kom inte förrän 1704. alltså en halvtimme försent. Tillslut kom jag dock iväg och hamnade i Lund. Men när jag kom dit så var det tåget som jag skulle åkt med innan också försenat. Så jag hann med det ändå :P.. Åkte till Helsingborg och till Fredrik där vi sedan åkte till Mörarp för att lämna av tre kompisar till honom. Nu MOT - starby bygdegård utanför Munka och Ängelholm. Fejnt! Det blev en mycket lyckad kväll men när kl var 1 så var jag DÖD och jag kom inte hem till Mackan förrän halv fyra, kvart i fyra eftersom han var tvungen och vara kvar till sist av alla.

Men jag klarade det :)
Riktigt fin dag, hade endast behövt en seger så hade den varit perfekt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0