20/8

Fredagen började med att jag blev väckt av resursenheten kl 7 på morgonen. Jag tog jobbet som var på Ängaskolan, i fyran till kl 14:oo på eftermiddagen. De skulle ha trygghetsdag så det var mest lekar och mys under dagen för att lära känna varandra. Årskurserna var mellan 2or-6or. Sen var det dags för Lunch och en lång rast där jag satt i personalrummet och njöt :) Hade en timmes lektion innan de slutade halv två. De skulle skriva ett brev till sofia (deras lärare samt sig själva) om deras liv och var de tror de befinner sig i livet om två år när de går ut sexan. Då ska de läsa brevet igen och se vad de kände om sig själva i fyran och hur de såg ut mm.. Tyckte det var en ganska rolig uppgift. Måste ju berätta om den här söta killen som kom fram till mig efter lektionen och tackade så mycket för idag och sträckte fram handen o tackade. :) auuuuuw, hur sööttt var inte det?

Efter detta blev det fika och middag hos Sonnda. Vi skulle fira S, solvan och Kian eftersom Kian blev sjuk senast när de skulle firas i början av sommaren. Men det blev fina tårtor som kajsa och sonnda hade gjort samt två mycket fina smörgåstårtor som farmor hade gjort själv :). Vid kvar i sex körde jag hem för att fortsätta min fredag i Borrby. Tittade på matchen först mellan KIF och BIF. SJÄLVKLART, vann KIF med 2-1. Duktigt irriterad Tobias som skulle umgås med mig under fredagen. auch. Men en vacker och glad Madeleine gjorde livet lite lättare för honom och vi satte oss i soffan för att titta på snabba cash som tobbisch hade hyrt innan under dagen. Vid 11 somnade jag och sedan gick vi o la oss eftersom jag skulle spela på lördagen.

Brao dag - hann göra rätt så mycket :)

 
Jag o tilda kollade på matchen tillsammans och hela läktaren jublade när Tommy kom in på planen ;) Det var roligt. Trodde även det skulle bli läktarbråk. Rätt så stökigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0