uppladdning i sängen

jajamän! Imorgon ska vi ta dem. Vi har inte vunnit över dem på två år, men imorgon kommer det ske. Nu är det fantamig på tiden! Jajjamän!


Efter matchen mot höllviken ska jag passa underbara små barn (eller barn o barn). De är helt fantastiskt underbara, så det ska bli skitskoj! Tilde och Melle imorgon kommer ni bliii såååå glada för ni ska få presenter!!

 
lillebror och Melle

JAG ÄLSKAR ATT GÖRA ANDRA MÄNNISKOR GLADA. det måste vara mitt livskall.


Idag var jag och Thilda och kollade på fotboll (ovanligt, n - e - j ) Men det blev trevligt, sjöbo vann med 2-0 mot IFK Ystad. Efter det åkte vi hem stelfrusna och käkade middag hemma hos mig. Nu ligger jag i sängen o laddar inför imorgon, Imorgon ska vi få det att funka och jag ska fan vara bra för en gångsskull.. snälla



           min älskade thilda... <3

förresten berättade michelle att jag kommer att skaffa familj runt 28 men kommer dock ha relationer mellan nutid och framtid. jag kommer även arbeta med det jag vill och det kommer innehålla tema hälsa... vilket är underbart o veta! vill verkligen det, så det kommer bli superduper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0