tentan är avklarad

och nu är det bara till vänta och se om det gick vägen! HOPPPPAAAAS!

Har varit ett par hektiska dagar och nu är det äntligen över. Imorgon är det Valborg och det ska firas med min söta sara! :) Idag blev det lunch med Pontus och sen titta på när Pontus försökte gymma och Mattias hade svettats i en timme. Sen stekte jag med en glass i handen på stationen och föööör GUD vad underbart väder det är nu för tiden! :)

Hanna har även åkt till Singpore, oooooo jag saknar henne! I Förrgår spelade vi YAcupen mot charlo/rynge, nada problems. Vann med 8-3 och tillochmed jag gjorde mål! :) skönt för självförtroendet! Annars har jag bara varit hos mormor och morfr och pluggar fram till igårkväll när jag, matilda (såklart) och sara åkte till Rydsgård för att kolla på Mattias m. co ta hem vinsten mot Askeröd.


Kommentarer
Postat av: goalie

Im watching you from singapore babe! <3

2010-04-29 @ 15:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0