oooh härliga lediga dag!

Idag vaknade jag utav två sms av älskade Tilda! Hon undrade om vi skulle kolla på någon mysig match ikväll! O DET KAN VI VÄL SE TILL O GÖRA.

För dagen som är ledig gäller följande:
PLUGG (skriva in Linns anteckningar sen jag var i Holland. Sen borde jag plugga nästa vecka men ack nej, då ska jag jobba, j0bba o jobba. Men tur man har en underbar vän som Linn)
Städa, diska och lägga i tvättmaskinen
Hämta nycklar, planering mm hos Carina på bollen, som jag ska jobba för i nästa vecka. (detta ska dock göras innan kvart  ett idag, sen får jag se om jag ska försöka ta mig ner på stan o försöka hitta några fina presenter till melle och tilde som fyller år i slutet av månaden, även till jenny soom fyller år om två veckor).
Saras present arrived igår ´:)
Tänkte även skriva ut bilder - en som jag ska sätta upp på väggen av mig o sara(bästa vän)
sen en på hela laget KÖPINGEBRO IF, DAM. fan vad jag älskar mitt lag! <3

Nej nu ska jag plugga, skriva lite med min älskade australienska vän Lauren och sen käka en god, lång och härlig frulle!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0