onsdag!

sov till halvtolv, vilket var välbehövligt tycker jag. Ser att solen strålar utanför men jag kan inte röra mig. Dessutom var jag tvungen att göra allt som jag missat nu när jag varit borta. Nu har jag iaf lämnat in artikeln, fått in alla PPS på datorn, i omskrivet format. Lagt in allt som jag skulle lägga in på KAP 4 och resten av linns anteckningar år jag imorgon! Imorgon ska vi då redovisa vår fina artikel, puh! det kommer nog gå sådär. Fattar ju knappt vad den handlar om.. sen har jag två frågor jag måste diskutera om... tråk!

mina frågor är iaf:

Hur ska kvinnor få en mer framträdande roll i samhället?

Hur ska vi kunna hitta den balansen mellan att vara respekterad men ändå omtyckt? Männen kan vara det, så varför är det ett problem för oss kvinnor?

Nej, nu ska jag ner o käka frulle o försöka ta mig ute på en promenad med mitt ajsingbajsing knä. kan knappt gå, så blir nog inte så långt. men känner att jag måste ut i solen och röra på knät... det blir så stelt.. sen blir det väl tigerbalsam * ggr 5 på det.

 det är detta vårt lag står för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0