måndag!

Härlig måndag. Sol ute och pluggandet är nu för dagen avklarat! Fick även ett stipendie idag på 1000kr. Jävla najs asså! :)

Ikväll väntar träning, med sprudlande energi eftersom vi vann matchen i lördags. Dock förlorade tjejerna i u-laget igår, men de gjorde en god insats då de mötte LB07 som ska ligga i toppen! De ledde med 1-0 men förlorade med 1-3, det skulle trots allt blivit 2-3 tycker jag. Tjejerna skötte sig utmärkt i första, men slappnade av lite för mycket i andra. Men, de kommer igen!

Nu har jag lämnat in min engelska artikel som återigen handlade om stereotyper(eftersom denna delkurs handlar om stereotyper) vilket är ganska intressant. Mina frågor denna gång blev:


Hur ska vi få personer som inte bryr sig om stereotypaktiveringen att bry sig?

Hur ska vi kunna ändra den generella stereotypen om svarta människor?

Har ni några bra svar?


Sedan har jag gått igenom de 20 sidor som jag har att plugga in till tentan, som dock ska bli ännu fler efter att jag har fått kopiera Linns anteckningar från i veckan då jag har jobbat. Tror att jag har lagt in de flesta underlagen redan så det är nog mest(förhoppningsvis) hennes anteckningar som ska in. TUR MAN HAR EN SÅDAN ÄNGEL TILL VÄN! Så nu är jag bara nere på 18 sidor! Men ja, det blir ju fler..

Fick precis ett samtal från min chef och jag ska jobba på torsdag igen, i en femma på backaskolan! Det blir nog bra! ;) ajja.. nu tänkte jag vara duktig och städa lite på mitt rum, byta om till träningskläder o köra lite styrka innan träningen! :)


pusspåååewww


ps. du är för jävla kär. ds.





jag älskar mitt lag, så jävla mycket! ni är helt underbara tjejer! köpingebro if, dam! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0