klippt och slingat håret

Ja, idag har jag klippt o slingat håret. Blev som vanligt jättebra, TACK Emma! :) under tiden kom Matilda dit eftersom vi egentligen skulle åka till Lund, Men det ville inte vädrets makter, så vi fick sitta o vänta på tåget en timme för att sedan gå hem till mig och äta varma mackor och dricka juice. efter det gick vi upp o la oss i sängen för att kolla på film, efter 20 minuter sov vi båda som stockar och nu har jag precis vaknat efter två timmar(rask ringde o väckte mig) MEN matilda sover fortfarande. haha


Suck, vad tankar och känslor kan ställa till det för människan och dess beteende.

ikväll är det tänkt att det blir fest med sara i ystad, 20 års fest. will se, will se how that goes. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0