happy easter!

Nu har jag lite längre tid på mig att skriva ett inlägg. Som sagt var Holland amazing och vi fick gudabenådade ord från tränarna ifrån ett av lagen som vi möttes tränare! De ville köpa michelle för 12 miljoner euro men idag berättade Tommy (vår tränare) att de egentligen ville ha hela vårt mittfält och anfall! oohyeah! lycka till. hihi. Idag skrev jag till honom och tackade för de fina orden och han skrev vänligt tillbaka o sa att de skulle börja skrapa ihop pengar så att de kunde köpa mig o misse.

Vi träffade förrutom hollandäre, på stockholmare! riktigt trevliga var dem och en av dem har tom varit med på panpizza reklamen för billys panpizza. rooooled!

Vi var i amsterdam och en annan stor stad med 150 000 invånare som heter Enschede. JAG gjorde mitt livs första hattrick och vi spelade riktigt fin fotboll!

Nu väntar svenska cupen på måndag och jag är fan tillochmed sugen på att spela fotboll, trots den jobbiga träningsveckan! Nej, det har fan bara varit skoj, förutom att kroppen var rejält sliten efter andra matchen.. det kände vi under fredagens träningspass. Totalt blev det 6 träningspass och två matcher. Kändes inte så farligt eller jobbigt men i fredags tog det emot på träningen och matchen visade detsamma att vi var tröttkörda. Hoppas bara att suget har kommit ur benen till på måndag och man kan spela på topp! Vi har ju dock skrutit om hur duktiga vi har blivit, så nu är det bara - upp till bevis!

Idag har jag umgåtts med Jannie och Annelie. Vi satt på soft, softade och talkade i två timmar!:) sen körde jag hem och jag struntade i att stanna på barabar o åkte hem! Nu sitter jag här o ska strax nanna för att klara av att göra den där fittartikeln imorgon! böööööööööööst!


       våra påskkycklingar!

hoppas ni har haft en glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0