fredagsmys!

Idag vaknade jag av att telefonen ringde halv åtta. Hej!, kan du jobba kl 8 på Backaskolan? Jamen, vissst! Fem över 8 var jag på plats hos mina för dagen, treor! Dagen gick bra och vi avslutade med fredagsmys! :)kollade på sunes sommar och mysteriet på greveholm!

Mattias skickade VM-låten i sydarfika till mig i början av veckan och nu går den på repeat här hemma! ahh, vad underbart det hade varit o åka dit! ;P Såg senast i tidningen att resorna kostade minst 8000, men ligger runt 15000... Det är ju självfallet dyraret under VM också! Det är så jävla tråkigt att Sverige inte är med! Riktigt tråkigt faktiskt! Det är ändå en gemenskapssak under sommaren! Vi får helt enkelt heja på Danmark.

pssst.. Mikaela kommer och hälsar på idag, så det blir snart en fika tillsammans med henne o resten av familjen. Dessutom började KIAN krypa igår efter att jag hade åkt hem!



http://www.youtube.com/watch?v=CxWX1yGcsHQ&feature=related
ahhhh. så underbart bra! waving flags!






förresten, jag älskar min lillebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0