en sak är säker

och det är att man skulle varit jävligt ensam utan sina vänner! jag är glad över mina närmaste vänner och för den delen de som endast är bekanta! jag känner att jag vill helt enkelt ägna den här sidan för att visa min varmaste kärlek för mina alra närmaste vänner! :)


Sara Larsson, Linda Ericsson, Jannie Holmquist, Jenny Andersson, Matilda Fening- Sönichsen, Hanna Larsson, Sara Nilsson, Johanna Linden, David Elvin, Sandra Pettersson, Therese Magnusson, Fredrik Ahl, Magnus Rask och Kriss!!!

JAG ÄLSKAR ER!

det finns oändligt många fler vänner men de är dessa som bringar lycka i alla mina levnadsdagar!
det finns även folk som man tappat kontakten med som man var så jävla nära för något år sedan..


Nej nu ska jag forsätta med att korta av min lista till min examensfest och bjuder på lite festbilder från min 20årsfest istället.







Kommentarer
Postat av: Matilda

Älskar dig med! :)

2010-04-21 @ 17:40:28
Postat av: Sara

Älskar dig och det vet du!

2010-04-21 @ 20:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0