denna uppdatering är ägnad till en speciell person

att jag alltid ska ha så dåligt samvete. Jag klarar inte av att veta att ngn är sur eller irriterad på mig, jag blir helt desperat av att lösa konflikten.. Vet många som är på helt andra hållet, men samtidigt. vafan löser det?

Allt handlade egentligen om två vilt skilda åsikter inom en viss kategori och alla förtjänar ju att ha sin egen åsikt och det var vad vi kom fram till, tillslut! Jag vill iallafall be dig om ursäkt! Även fast vi har olika uppfattning kan man fortfarade respektera varandra för detta!

ALLT eskalerade för att en viss kille fanns inom bilden, men ORKA bråka om en kille egentligen, fan heller! det är dem som är svin! men som sagt, jag ber dig om ursäkt och jag vet att du har godtagit den och jag hoppas du respekterar mig och mina åsikter lika mycket som jag respekterar dig. Du är en underbar vän och jag hoppas vi fortsätter att njuta av livet och carpe diem!

tack för en superbralördagsnatt! :) jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0