den som väntar..

på något gott, väntar inte för länge..


Snart dyker världens bästa fredrik upp för att tillaga en god middag!(förhoppningsvis) Har ingen aning om vad vi ska göra än, men det blir säkert suuuuper! hahahah.

Idag har lektionerna gått bra, men de har varit lite jobbigare än de andra dagarna! Nu är det bara en dag kvar bara och jag ska avnjuta dagen med en MEGA träningsdos ikväll! längtar!

Så nu har jag varit duktig hela veckan, så därför ska jag ha en ännu bättre helg. Först tillsammans med Johanna och Matilda (samt fredrik) imorgon på Rydsgårds IP och sen Match och uppmötning AV VÄRLDENS BÄSTA VÄN, SARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! saknar dig sååååå mkt! DESSUTOM ska sarisen få sin födelsedagspresent som hon inte har fått eftersom jag var i Holland då och Sara bor i stockholm och inte har kommit hem förrän nu! Mennnnnnnnnnnnnnnnnn, god lördag
.. TJOHO!

     us 2! nobody can beat that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0