barnvakt.

Nu sitter jag här och har bäddat ner både Tilde och Melle. De är så himla underbara! Det har varit en jättebra kväll med allt från att hoppa hopprep, till blubbspel och skitgubbe till att bara njuta och umgås.

Mr. M har ringt hela kvällen och sagt att han saknar mig och han är som alla andra på den där klassfesten, jättefull! Vet inte als hur denna kvällen kommer att sluta eftersom jag hatar spyor. Kanske inte världens bästa att ta hem honom, första gången, när han är dyngrak plus att jag verkligen måste plugga imorgon. Vi får helt enkelt se..

Melle och Tilde blev jätteglada för sina klänningar och det glädjer mig något fruktansvärt! <3

Matchen idag, den gick åt helvete, rent ut sagt! Jag skadade tillochmed mig när det var två minuter kvar av matchen. Jag gick in i en duell som slutade med att jag fick en fete knäskål. Har precis tagit av andra inlindningen av bandaget och rörelsen känns perfekt, dock är jag jävligt öm.

Nej, nu får jag se hur det går för Mr.M och jag får förhoppningsvis lite mer kvalitetstid med Sara på msn eftersom jag sitter helt ensam i ett hus med tvn på, två barn där nere som spelar data o halvsover och två små söta flickor som sover här uppe. undrar när man kommer hem?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0