snart klara...

 - det blev jubel och segerringen igår igen :)

Nu har vi bara två poäng kvar tills vi har säkrat division  3 tills nästa år. Men vi ska vinna hela serien!! Sen efter det blir det en stor fest med killarna som inte är riktigt lika bra som oss och äkrar division 6 kontrakt förhoppningsvis iallafall!

Igår var jag på 20 års fest hos Jannie, Julia och Therese, det var jättetrevligt!! Hade ett väldigt bra bord att sitta vid, så det var mycket trevligt!

Idag blir det jobbigt men om en timme är det samling till b-laget för att möta svenstorp. Det ska bli skoj men man är ju lite orolig när det gäller dem. De sparkar likom mer på benen än på bollen. Men men, jag ska väll klara mig helskinnad härifrån också!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, antingen middag med josefine eller bara filmkväll med män som határ kvinnor. Pappa såg den igår och han sa att det var en sjukt bra film, så det blir nog en bra kvällsutmaning efter två matcher denna helg. Var liksom riktigt trött redan på festen igår samt riktigt hungrig tills vi fick mat eftersom jag var för nervös för att ät innan matchen, hehe.

God jul och gott nytt år,HAHAHAH...

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0