roligtroligt..

Jahapp då blev resultatet av mötet igår ganska bra. Vi åker till Holland den 27 mars och kommer hem den 2 april nästa år. Vi ska bo i Delden där 16 andra lag också bor! Ska bli skitskoj och jag tillsammans med Hanna och Cassandra ska utge ett aktivitetsråd så att vi spelare har mer att säga till om vad vi vill göra på våra lediga dagar. Men det ska verkligen bli skitskoj!! Jag har tänkt mig en dag kanske i Amsterdam och en på spa om vi hittar någonting roligt!!

Idag har jag pluggat ganska mycket är väldigt glad över hur mycket jag faktiskt har gjort idag. (Y) tummen upp för maddishen :P hihi. Jag har dock jättemycket kvar att göra. Imorgon blir det nog mormor och morfar så jag gör ännu lite mer för sen måste jag plugga inför seminariumet på fredag också. Men efter det blir det trevligheter med josse, för hon fyller år på lördag :) grattis min lilla unge..


Nej nu får jag starta att byta om och ta mitt lilla arsle ut till idrottsplatsen för träningen börjar om trettio minuter. full fokus och STOR glädje inför de kommande matcherna.. tjollahopppppppp.


 - M <3 GLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄDJE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0