Pluggat hos mormor och morfar,

- tre dagar i rad. Teorierna har satt sig iallafall. Pluggade dem igår och idag när jag skulle gå igenom dem hade nästan alla satt sig så det var skönt. Med alla menar jag ca 25 st. Dryyygt, Nu är det bara all annan empiri som ska in i min lite för trånga hjärna! Men det ska gå för jag orkar inte göra om det och efter imorgon kan jag bara koncentrera mig på fotbollen för hela slanten istället.

Men själva tentan den handlar om 10 olika kapitel från en engelsk bok som heter sport and excercise psyhology skriven av weinbourg and gould. Dessa kapitel är exempelvis motivation, koncentration, nervositet och aktivering mm.

Det är ju väldigt intressant men det är jobbigt att trycka in allt på minimal kort tid i hjärnan. Men förhoppningsvis funkar det och det hjälper ju en i så mycket annat inom idrottens värld som är väldigt bra att kunna. MEN MEN. nu ska jag fortsätta pluggandet så jag kan kolla på greys anatomy och idol ikväll, ciao.

- Mad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0