onsdag.

började med att plugga hela vägen in till Lund på morgonen eftersom jag ville få finjustering av papperna klart idag.

Idag skulle det bli en ganska lugn dag i skolan men tji fick vi. När vi kom till skolan idag förväntade vi oss en föreläsning på två timmar om idrotts tillämpningar i praktiken. Men nej, vi fick ett grupparbete som skulle innehålla 3-4 sidor med underbar läsning om ett fall där ett dataföretag ville ha förslag och hjälp om hur de skulle uppföra detta bygge. SUCK och dubbelsuck eftersom vi skulle göra ett annat arbete efter vår föreläsning idag. Dessutom säger kärring... hmm. "föreläsaren" som egentligen inte ens är en lärare eftersom hon är utbildad psykolog att det nog kommer ta mer än två timmar. JOoooo tack vi ska sitta här hela dagen och göra ett hela onödigt och ointressant arbete. gah!

förbannad blir man när man egentligen tänkte skita i lektionen och jobba istället. Nej det blev dubbelt med arbete och minus på kontot eftersom man fick gå ut och köpa sig en lunch i vackra lund också. ännu mer suck.

Vi skrev klart arbtet iallafall och det blev hyfsat bra, det blev tre sidor och det andra grupparbetet blev en sida som räcker mer än väl. Vi har därmed suttit 3 timmar extra i skolan idag vilket borde vara förbjudet. När man väl satt på tåget och skulle åka hem. äntligen! så ringde jag Linda och pratade lite skit och sen fortsatte jag plugga. När jag kom hem fortsatte jag också att skriva in alla justeringar på data och fick göra ett välförtjäntligt break för att kolla på svenska damerna i vmkvalet vinna över belgien med 2-1. följt av idol och pizzaätning som gjorde kvällen mycket mysig med mammi. Efter det blev det fortsatt studering och nu är jag äntligen klar. Imorgon får vi se om det blir lite jobb, vilket hade gynnat eftersom jag behöver pengar. Annars får det bli att studera och mysa tills det blir träning på kvällen. ska bli nice och lada tjejerna inför på lördag. :)

ses imorgon. ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0