Oi!

Nu har jag precis kommit hem från mormor och morfar. En trevlig gårdag med mycket plugg och kladdkake bakning ;) det är gott, gotti gott goottt som charlotte har börjat få mig att säga :P En mycket trevlig överaskning i klassen. En tjej från trollhättan som flyttat ner för att plugga! Väldans trevlig och chick tös måste jag medge :P ihihi hon gör dagarna lite roligare, speciellt när man pluggar tillsammans, haha!

Nu är det snart dags för lite glädje igen, träning om mindre än två timmar och jag ska hinna med en del. Ska ut lite innan också så jag kan tejpa Tildas knä. Jädrans skit, hoppas verkligen hon håller på träningen ikväll så hon kan spela på lördag!! GLÄÄÄÄDJE TJEJER GLÄÄÄÄÄDJE. haha.

Sen har jag varit på stan idag och inhandlat Josefines 16 års presenter! wowawiwa. imorgon ska vi fira henne :P

Jag har också gjort klar nästan allt plugg vilket är såååå sjukt skönt så nu kan man verkligen få njuta av att vara ledig den här helgen för sen är det bara en och en halv veckaa kvar tills tentan. bläää.

Nej nu ska jag byta om, skriva ut lite artiklar till seminariet imorgon, äta och sticka till träningen. pusshajjjjj.

    KÄMPAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0