jag stannar nog här ändå,

även fast jag har gjort ett nytt konto. det var helt jobbigt.

kopierar bara in vad jag skrev där:

Så nu har man studerat och organiserat allt inför tentan och nu ska man bara få in ski*en i huvudet också. Men det ska förhoppningsvis gå, annars blir det omtenta, men det giter jag inte, så kom igen nu Madde!! :)


Ikväll får vi se om det blir träning känner mig faktiskt värre idag än de senaste två dagarna, men får iallafall gå ut o checka till dem om jag inte ska träna. Man vill ju vara tipptopp på lördag så man vill ju inte riskera någonting. Men det kan ju inte vara så jättebra att inte ha gjort någonting på en vecka heller.


Idag blir det städning och att hjälpa mamma här hemma och förmodligen lite plugg om jag orkar, känner mig som en dö sill.. Pussokram


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, jag säljer egna designade armband i min blogg. Vore kul om du ville kika in och ge mig lite kritik eller så :)



Förlåt om du tar den här kommentaren som reklam och tycker den är jobbig. :)

2009-09-24 @ 12:00:44
URL: http://trelins.blogg.se/
Postat av: JOSEPHINE

Jag har en bloggdesigntävling i bloggen just nu, tänkte att du kanske ville vara med och tävla eftersom du har en av blogg.ses egna designer :)

2009-09-24 @ 12:24:30
URL: http://juicyphine.blogg.se/
Postat av: Zerina

Jag började också på en ny blogg, men din första är alltid din första.. Man fastnar i den bara.

2009-09-24 @ 12:34:35
URL: http://zerri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0