inför match.

Idag är det en viktig match som väntar på Skillinge IP kl 14:00. Vinner vi denna är vi klara för division tre nästa år. sucksucksuck, det är verkligen viktigt. 

Men men vi ska ju jobba oss ändå in i mål och vi ska välfötjänt vinna denna matchen och spruta champange så jag kan fortsättaa mitt glädjerus på tåget med jannie till helsingborg. :) ska bli skoj, skoj som attans att se alla igen !! 

Vaknade 8 imorse, det är nog första gången i mitt liv att jag vaknar så tidigt och går upp självmant. duktig madeleine1 haha. Satt framför datorn hela morgonen och när klockan närmade sig halv elva fick jag sms från josefine, taggaaatgaaagaa:P hehe, mycket skoj! Satt kvar lite till i sängen o började sedan tänka på vad jag skulle ha på mig ikväll. Har fortfarande inte kommit fram till vad det blir. Antingen klänning eller jeans och ett linne, men ajsing bajsing. Hittar ingenting bra! gah.

Gick ner för att laga lite mat till mig och michelle för att sedan komma in här igen och göra ett blogginlägg. Nu ska jag fortsätta packa och därmed basta. Slipper ta mig ut till samlingen för Cassandra kommer och hämtas oss här efter samlingen :) sköööönt!

Nej, nu ska jag ladda på lite musik och rockladda för att sedan åka till match. pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0