Hemma igen..






Ja, då var man hemma igen efter tre månader i USA. jag har nu varit hemma i fyra veckor tror jag och det känns som om man har börjat komma igång med det som man en gång kallade sitt liv.

Jag har haft det ganska fullt upp sedan jag kom hem men det känns ändå bra! Jag hade mina första lediga dagar förra veckan som kom väl till pass. jag rensade hela min gaderob och jag städade i hela huset vilket alltid är positivt. T.om. Ahl sa: det har väl aldrig varit så här rent här? hahaha

Det känns verkligen skönt att ha kommit hem från lägret man tänker på alla jobbiga delar, att bara gå till frukost tog ju musten ur en. Men samtidigt saknar man det, all gemenkap och det schemalagda dagarna. Man hade alltid någonting att göra. Men nu kan jag göra lite som jag vill, som också är väldigt skönt.

Vi har spelat tre matcher sen jag kom hem, mot hammenhög där vi vann med 4-2, trelleborg där vi vann med 2-1 och nu sist förlorade vi seriefinalen med 3-1. Nu är goda råd dyra och vi måste te 5 poäng på de sista tre matcherna, vi ska klara det, det är absolut ingen svår sak. Men det jobbiga är att vi ska klara av att ta hand om bollen och sätta den i målet eftersom halva laget är skadat. Jag hoppas bara att alla kan bita ihop och se till och spela ihop de här 6 poängen på de kommande två matcherna så vi inte ska behöva slita på spelarna mer än nödvändigt. De är i slutet av säsongen och alla är trötta i kropparna, men för en gångs skull är jag kry, onödigt nog den enda!! Men jag ska göra allt för att ta mig tillsammans med mina tjejer upp i division 3.


Är glad att min farbror ska gifta sig nästa år och eftersom jag vet att han kollar min blogg säger jag det här: när ska du ha bröllopet för jag är ju antagligen inte hemma i sommar?


lets go köpingebros damer, nu ska vi ha möte. ciao

Kommentarer
Postat av: Den flitige läsaren av bloggen! =)

Jag är en flitig läsare av din blogg =) ! Roligt att allt gick bra i USA och att du är välbehållen och hemma igen!! Sverige har saknat dig, även jag =)!!!



Bröllopet får vi se när det blir av, förhoppningen är att det ska bli under nästa år, men det har varit en hektisk tid efter frieriet, så om någon/några veckor får vi sätta oss ner och börja planera så smått, men när vi själva vet mer så lovar jag att du ska bli bland de första att veta vad som ska ske =)!



Det har varit en riktig rolig tid för mig och Nutta! Först frieriet, sedan en lyckad resa tillsammans till Tunisien, därefter har det varit mycket jobb men Röntgenveckan i Jönköping som en höjdpunkt där man gjorde "succé" =), sen har det blivit konsultuppdrag i Skövde, Moss, Oslo och just nu är jag på tåget som ska ta mig till Stockholm för att sedan ta bussen till Norrtälje där jag ska tillbringa resten av veckan. Så fullt upp har det varit, men hela tiden med ett leende på läpparna!



Nu håller batteriet på datorn på att ta slut och jag måste sluta för denna gång! Många kramar! K=)

2009-09-15 @ 19:02:14
Postat av: Håller på KIFs damer!

Avslutningsvis LYCKA TILL med serieavslutningen!

2009-09-15 @ 19:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0