happy ending.

Det är precis vad vi ber för i Köpingebros damlag! Vi kämpar och sliter och hoppas att det räcker ändå in i mål! Vi behöver två poäng till för att vara helt säkra påatt ha avancerat till divison 3. Vinner vi på på lördag är det klart och ni som är utomstående förstår inte hur mycket set betyder för pss. Så mycket energi och kämpa anda vi har lagt ner i vårt lag, vi är värda detta! Verkligen värda detta!!!

Jag fick senast höraa idag - grattis till seriesegern! - MEN det är ju faktiskt inte klart, det är fortfarande två poäng som ska håvas in innan vi kan sjunga segern är vår igen!! Men det ska hända, det är inte det, det är inte att vi är oroliga - det är mer att det ska hända innan vi ropar hej! Så länge alla i laget är inställda på att vi ska vinna de två återstående matcherna så kvittar det faktiskt vad alla andra säger för det är ändå vi spelare som spelar, gör mål och kämpar ändå in i mål!

Matchen i Lördags var obeskrivligt skön att vinna - inget skönlir, bara extrem kämpaglöd. Alla ställer upp för varrandra utan att gnälla trots att vi har många skador och krämpor i laget! Jag är så oerhört stolt över mitt lag och mina spelarkompisar. :)

Nu är det bara 5 dagar tills vi ska spela hem serisegern, eller vad säger ni tjejer?

fram med guldhattarna! --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0