gud vad jobbigt

Jag gjorde precis världens längst inlägg och så försvann det, buhu!

Men jag ska väl kunna återskapa det eftersom jag inte har så mycket annat bättre för mig. Borde titta på män som hatar kvinnor men det gör jag nog snart.

Sååå till inlägget då:
Idag vaknade man utav att telefonen ringer kl 07:06 och självklart är det resursenheten som vill ringa in folk för att jobba. Självklat ställer man upp (ioförsig mest efersom man behöver pengar) och går upp ur sängen och klär på mig. Cyklar bort till Parkens förskola och eftersom Marie på resursen ville att jag skulle ringa henne när jag kom fram för att få en starttid på mig så gjorde jag det. Samtalet kopplades fram 07:15 och hon kunde inte tro sina öron när hon hörde att det var jag! Men hallå? jag bor ju faktiskt bara en väg bort från det dagiset. När jag sedan kom in så sa Suss detsamma: vi ringde ju resurs kl 7, det är ju helt galet. Haha. Men sjäääälvkart! dagens rekord.

Under dagen på dagis gick vi till skogen och vi åt fiskoppa till lunch med äpplekaka till efterrätt. Vi bara mööös hela dagen! Nu vet jag vad min dotter ska heta också :)

När jag väl kom hem sen så somnade jag i säng och sov i tre timmar som verkligen inte hör till vanligheten. Det kan matilda intyga efter all mobbing som hon har fått utstå från mig. Så nu har man väl konstaterat att man är sjuk. Så idag blir det ingen träning eftersom man vill vara tipptopp och spela vår überviktiga match på lördag. Dessutom fick jag precis en inbjudan av världens bästa helsingborgare att komma på inflyttningfest på lördag och visst  man det. Så jag och Jannie kommer dra oss dit efter min match i skillinge


min dator hackar så nu får ni inte mer information idahg - M

Jag och Jän

Jag och Fritte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0