fredag

mysig fredag med bara trevligheter. I morse fick jag min bror till att städa sitt rum tillsammans med mig, det rummet blev helt fantastiskt. Hans kompisar som kom senare på kvällen berättade för mig att de aldrig hade sett det så, såååå fint

Efter det åkte jag, lillebror och mamma till hamngatan fjorton och åt lunch. Mamma och jag åt varsin black and white och sebastian åt en pizza.. När vi var mätta och belåtna begav vi oss ner på stan och sebastian fick inhandlat en svart läderjacka som kommer fixa många brudar, haha. Jag och sebastian fortsatte ner på stan och gick in på systemet och fixade dricka för mig till imorgon och inflyttningspresent till fritte som jag ska till imorgon efter matchen. När jag o sebbe hade fixat allt vi skulle på stan gick vi till snuggles för att köpa en kaka och fortsätta hemåt till mormor och morfar, men väl på snuggles träffade vi michelle. så vi satt där o snackade en stund och efter en halvtimme ungefär gick vi vidare hem mot mormor och morfar, käkade kakan och kollade på simpson avsnitt.

När vi sedan kom hem hade klockan ändå närmat sig sex och sebastians kompisar var på väg för att komma hem till honom, fixa till sig och göra sig redo för kvällens nästa anhalt - tingvalla. Jag körde dem dit och gud vad söta de här fyra små pågarna var. de sprejade, la vax i håret och de glittrade ner sig, det var kul o se. Trodde inte killar var så fåfänga, haha.

Så kul o höra deras kommentarer under kvällen, ett smakprov är:
"fan vilken push up hon har asså, det är sjuk. Men hon är sjukt snygg ändå".. haha ,det är fan ball..


När jag kom hem blev det lite mat från pizzerian men när jag skulle sätta mig ner o äta den hemhämtade räksalladen så var det minsan ingen räksallad i utan det var kycklingsallad. Men det gjorde ju inte mig någonting, fick en ny räksallad och en kycklingsallad som jag kan äta imorgon när jag har bråttom att sticka till helsingborg srax efter matchen :)

Jannie och jag ska på utflykt imorgon, till helsingborg och fredriks nya lägenhet. ska bli såååå himla skoj o se alla malmöiter igen : ) saknar dem. Mange skulle också komma imorgon och det var ju verkligen inte igår man såg honom, det är nog nästan två år sedan jag såg hans face sist. Vi ska stanna där över natten också såklart så det blir nog utgång. Trots detta så vägrar Jannie bakfylla o smiter ut till malmö ikväll med ystadsdamerna. Får se hur pigg hon kommer varaa imorgon på att festa, men ack den som ger sig, haha. Hon har ju ändå inte festat på ett år så hon har ju lite o ta igen. haha.

nej, nu ska jag lägga mig och börja ladda inför imorgon. viktig match och seger för allra satans negergubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0