VIKTIGASTE matchen

på riktigt riktigt länge. Vi måste göra mål och få minst ett poäng med oss. Det känns sådär kul att ha den pressen men det ska ändå bli skoj o spela! Dock inte i detta skitta väder. halvstorm, regn och rusk

Igår var jag hos faster sonnda och hon bjöd på en riktigt trevlig tjejkväll med mycket skvaller. man satt som en yr tupp som snurrade på huvudet i alla dessa vilda konversationer. :P  Men kul var det. Sen åkte jag o hämtade davve, vi åkte ner till barabar. ingen var där så vi åkte på en fest hos gusta hedin och sen drog vi ner till barabar igeen. det var riktigriktigt roligt faktiksti trots att jag var nykter :) träffade exempelvis johan som var hemma från norge, vilket var sjukligt kul och en god konversation med honom för 20 minuter gynnade väldigt..

där var en sjukt snygg kille. detta får vi kolla upp! jag igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0