vikken jäääävla helg :)

sjuuukt skoj. sara kom ner från sthlm för att umgås o allt :d


Fredes: middag hemma hos mig för att jag har fyllt år. mina 8 bästa kompisar, mmmmmm mysigt. jag gjorde trerätters vilket blev väldigt lyckat!! :) delade ut recept o allt - det måste ju betyda ett gott betyg. tjugo över elva kommer jag, sara o sandra på att vi ska ut helt plötsligt. när vi kommer till ystad möter vi upp med ted och börjar kvällen på softsocialclub. efter det blev det helt spontant barabar, som för övrigt var den skummaste människosamling du någonsin sett. haha. men vi hade iallafall skoj och kvällen var mycket lyckat med mina bästa kompisar!!!!! :) så underbart.

Lördagen började rätt så bakfull men blev ändå helt ok efter att föräldrarna hade varit snälla o plockat undan under kvällen, så det var inte jääääättemycket o fixa på morgonen. Sandra sov ju hos mig så umgicks med henne lite på morgonen och sen blev det lite städning och pappersfixande till skolan och rolands tal skulle bli utskrivet för kvällen. halv 7 hämtade kristina oss och vi bar oss iväg efter en aning stress precis innan då vi bestämde att michelle skulle med till ÖJA och därmed nicholna, vår kusin också.

På bowling och middagen skulle jag hålla mitt tal och började störtgråta när jag läste det, som jag visste att jag skulle göra. alla började småtåras och roland blev mäkta imponerade och glad över mitt tal och började också gråte efteråt när vi pratade. Kommer sakna honom väldigt mycket!! men nu siktar vi mot nya mål!

förresten statistiken för detta året är oslagbart: 40 matcher och 32 av dem har vi vunnit :D wiiie.

efter alla tårar såg man ut som en tönt och det bar av hem till ted! sara, jag o ted blev körda till öja av ahl och fortsatte en mycket bra  och varierande kväll där. Idag har jag mått som jag förtjänar och fick tom spy när jag var ute o fick frisk luft. efter det kom kusinerna från ullricehamn och farmor o sonnda för att äta middag och då bjöd vi på de resterande två av fyra pajer som jag hade gjort och fick gott betyg där med :D braaaa jobbat!!!

nu är jag trött och ska sova, skola imorgon o tenta på fredag. blir plugg hos mormor och morfar!!! Kämpa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0