skönt

nu är tentan över. att det inte gick så väldans bra är dock en helt annan sak! Men jag hoppas att jag klarar den iallafall.. skrev på alla frågorna, dock hade jag ingen aning om två frågor på vars 4 poäng. Hoppas man kan skrapa ihop ngt på ordbajs iallafall.

Aja, ikväll blir det mys med världens bästa ahlafanskan och idol :) sköööönt. imorgon är jag inte riktigt säker på vad som kommer hända. orkar inte riktigt tänka på det nu heller. är för trött, hungrig o utmattad för det. haha.. var och fikade med sonnda och kian i fyra timmar på snunggles efter tentan, var välbehövligt och mysigt att få prata av sig med sin faster lite:)


Loooots of love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0