precis skrivit tenta

Gud vad skönt det är att ha det gjort nu. Nu sitter jag här för några korta minuter. Kollar mail, skriver mail, skriver blogg och pratar med lite internationella personer på msn. Idag blir det faktiskt städning av huset och bakning. Har kommit in i en ny trend där det gäller att baka,baka, baka. Men det är gott. Idag blir det vanliga matbullar och pizzabullar! Ska bli smaskens. Imorgon får vi se om jag orkar dra mig til skolan,känns ju ganska onödigt melan 1 och 3. Vi får se. Ska ju skolka en annan dag också för en viss person mer kan jag ju inte säga här :P Annars blir det en mysdag med fred.Ha kommer väl ändå på kvällen annars. världens bästakompis.

Fick erbjudande om att äta middag i malmö på lördag med jossan o hennes kompis ckså.. får seom jag sticker dit. är viktigt med fokus men tror nog det. :)



ciao - ML


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0