peter malmborg



Ny tränare som nyss kommit från de sjunkande skeppet sjöbo IF. kan bli en bra injektion, han verkar väldigt disciplinstyrd och har extrema träningar. men samtidigt en väldigt genuin och varm människa. jag ser fram emot att få träna och få igång en kreativ tränare. men samtidigt är jag tacksam för uppehållet vi har nu. det ska bli skönt. det har blivit lite mycket fotboll de senaste två åren då jag har varit i usa och tränat fotoll varje dag i 60 dagar ungefär. men sjävklart så lyser fotbollen med sin frånvaro och det är väl bra att den gör det så att man blir sugen på att lägga ner lika mycket energi igen.-


ska bli skoj o spela inomhuscuper :)
det ser peter också framemot så det blir nog väldigt roligt. för tillfället så försöker jag skapa tränarutbildningsmöjligheter och det ska bli intressant hur snabbt jag kan få fram detta och hur mkt klubben kommer betala för mig. eftersom jag inte kan ta ett eget lag just nu blir det rätt tufft. dessutom ville -93orna att jag skulle vara tränare för dem under skånecupen i början av januari men nu verkade det rätt tufft och peter verkar vara intresserad. men hoppas ändå jag får göra det!!!

nu ska jag plugga o sen städa mitt rum plus rensa garderoben igen. sucksucksuck.


ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0