huvudvärk.

Nu har jag fantamig huvudvärk. Har bakat bullar sen kl 3 och nu är jag äntligen klar med både det och städningen! tjoho! iallafall med städningen där nere, men snart ser det ut som kaos igen. Så är det när man 6 personer i ett stort hus. Nu är det snart dags för säsongens sista träning innan säsongens sista a-lagsmatch. Längtar redan till fikan efter träningen eftersom det inte blev mer än två pizzabullar till middag. Hhaa!


Ajja, bullarna blev mycket lyckade och jag är stolt över mig själv att jag tar tag i saker istället för att glo på någon onödig dokusåpa eller liknande? vad ger det mig i livet... ? ajja, hade kunnat behöva lite lugn o ro efter tentaskrivning o så.. men neeeej, skit i det.


iväg till träning om en timme, ciaaaoooooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0