FÖDELSEDAG och middag med dauuumerna. (segerfest)

vaknade med kaanske inte den bästa väcknign man kan få på en födelsedga, men det ger pengar iallafall :) jobbade på dagis idag och fyfarao för söta ungar asså. när jag skulle åka hem så ställde dem sig på gården o skrek "tack för idag, kul att du var här" hahaha. efter det åkte jag hem och fick öppna mina paket och svara på alla som skriivt till mig på sms och facebook, GAAALET många.. riktigtriktigt skoj.. :) Fick en del smycken, en D&G klocka och en newyork tröja från MA & PA och ett par fashion leggins från michelle och willers och en platttång från mikki, sebbe o toobe. riktigt bra presenter, taaaaack


sen skulle vi in o beställa pizza och ta med oss ut till daumerna på festen, jag hade räknat helt fel, men skit i det, nu har vi två pizzor över iallafall och vi vet ju att vi inte behöver mer pizzor nästa gång, hahah.. ajja, så länge alla var mätta o belåtna.. 7 familjepizzor var lite för mycket för 17 tjejer. haha. konstigt?  efter det flippade vi ut, hahahah. Jag sa väl att vi kan ha skoj utan sprit, visst hade vissa druckit några cider, men det var ju allt också, helt sjukt vilket underbart gäng vi ligger inne mer. älskar er tjejer, kan inte vänta på filmer och bilder ska komma upp!!

PUSSSS o tack för en riktigt bra födelsedag, imorgon blir det mys med famijen och kanske utgång med lange, syster o dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0