sjukis..

så idag skippar jag en två timmars föreläsning, men så får det vara. Ska dit imorgon igen! Så då är det la bättre man mår bättre då. Ikväll är det träning igen och jag kan ju inte mer än säga: - det går ju inte att bli sämre än jag var i söndags. Så det kan bara förbättras! :) Vilket hade hjälpt mitt självförtroende ganska mycket inför cupen på lördag! Det ska bli skitskoj o spela igen!!! Hoppas bara vi kan slå dem andra lagen nu, vi börjar mot allsvenska laget stattena!

KöpingebroIF kommer fantamig att sätta dit hårt mot hårt iår om vi får våra övergångar! Har ännu inte bestämt mig om nästa år om jag ska åka till USA! Vill jättegärna men jag vill inte missa Karims bröllop, Svenska cupen eller ngt liknande, så just nu handlar det om att skaffa jobb inför sommaren! Vi får se hur det blir!

Dessutom fick jag endast ett halvtpoängs avdrag på hela min tenta! finemang huh? Jag känner iallafall mig extra stolt







Dagens fråga?

Varför är en person som är intelligent tillsammans med ett pucko?

Kommentarer
Postat av: Anonym

För du är ett jävla fittluder som inte kan skilja på dröm och verklighet, jag tror du borde växa upp och inse fakta att du aldrig kommer få han Madde! Sen står du egentligen själv, hmmmm umgås med 95;or? Det låter normalt va????

2010-02-10 @ 16:21:26
Postat av: Madeleine

Haha. Jaaa, jag älskar Johanna om det är hon du syftar på? Hon är som en lillasyster! Kan ju förstå att du är avundsjuk! Haha.. jag kan bara ana vem det är som har skrivit detta! kul att du läser :)

2010-02-10 @ 17:29:25
Postat av: Anonym

hahahahaha! avundsjuk på dig?

fyfan....

2010-02-16 @ 17:09:44
Postat av: Anonym

hahahahahaah avundsjuk va de ja

2010-02-16 @ 20:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0