ledig idag, vilket är grymt skönt.

Idag har jag varit ledig. Har bara slappat i sängen, städat på ovanvåningen, tagit ut tvätten, hittat lite saker som jag läst i och ska bara städa klart på mitt rum för att sedan börja på nedanvåningen. Man har ju en ganska lång dag kvar om man nämner att träningen börjar kl 21:oo ikväll och slutar 22:3o. Mmm, mysigt! Ska bli skönt o komma igång igen, FAKTISKT! Kul o träna med alla tjejer och en ny tränare - vilket gör att man blir nyfiken på hans träningsupplägg.

Imorgon har jag inte bestämt mig om jag ska åka till skolan eller inte och på torsdag kommer tre damer ifrån min grupp hit och jag ska bjuda dem på middag o sen sticker vi till min träning för att observera en träningsgrupp!!! vilket alltså kommer vara min, det blir roligt o se vad de kommer fram till. Jag har ju en ganska så subjektiv bild om hur vårt lag ser ut och är indelat. Men vi får väl se om min bild stämmer överens med deras. På torsdag kommer även nyförvärv så det ska faktiskt bli riktigt kul!

Annars är jag ledig på fredag och helgen blir för övrigt lugn med Jannsan eftersom det har blivit spyor de föregående söndagarna. Så känner att levern behöver lite lugn o ro faktiskt. Hade gynnat med en liten tripp snart.. Kanske halmstad eller Stockholm.. ?

Får höra med Jannie o se vad hon säger.. Sen vill jag även gå på handboll... Men också göra någon skönhetsbehandling, ex ansiktsbehandling eller ngt.. Hade varit skönt, eller kanske massage, mmmmm. det hade behövts!!!


XOXO, miss you ILCER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0