Fotbollsgalan!

Detta var min examenspresent till Linda men det visste hon inte om. Haha! Hon skulle öppna dörren när vi kom fram till Linda och Luddes lägenhet eftersom Ludde skulle låtsas som om han inte kunde just då och det tog en väldans tid.. Haha hon trodde vi var inbrottstjuvar! Innan dess hade hon varit sur hela dagen för hon trodde Ludde däljde någonting (ssom han ju faktiskt gjorde) men att det var i negativ bemärkelse och sen fick det en konstig sväng under kvällen när han sa att de skulle ut o dricka vin på lilla torg. då trodde hon han skulle fria till henne! Haha. Nejnejnej, hon hade så fel och när jag o Emilia kom dit kastade vi oss på henne med bandana och hörlurar med hög musik i öronen på henne. Hon fick klä om som en blind kvinna och klarade faktiskt av detta mycket mycket bra! haha. Vi fick med oss allt vi behövde och jag o emilia försökte slå i henne massa olika saker under resans gång mot arenan för att få henne så förvirrad som möjligt. hahahah. sjukt kul var det! vi har försökt få det hela ganska minnervärt med! Linda fick höra en video som jag hade spelat in precis framför arenan där jag berättade att hon var min bästa kompis och att jag ville göra någonting speciellt som var gemensam för oss båda! :) hihih. hon blev jätteglad och jättechokad och fick ju säga förlåt till luddishen också :D haha.


Ajja det blev en riktigt bra kväll trots att Henke och Zlatan inte fanns på plats. Dock fick drottningen ta emot tre piser!!! ;) heeeeeeya caroline seger. "det blev ett segerår!"


Lite bilder från kidnappningen och galan:
 kidnappning gillas! ( själva fotbollsgalan!
 Seger får diamantbollen, lady you are the best.
 best there is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0