fotboll

Idag ska vi ha tio st nyförvärv på besök. ska bli skitskoj och speciellt eftersom vi ska ha en miniturnering. :) fan vad jag älskar inomhusträningar.

Jag har fått kontakt med en tjej från Höllviken som heter Sandra. Skitskoj o lära känna nya människor. Både utanför och innanför fotbollens väggar:) verkar vara en riktigt trevlig tjej.. så nu har min blogg spridit sig ända dit. Haha- tittade faktiskt på vad jag skriver och jag tycker den är rätt intressant o läsa. Kanske mest för de som är i samma situation som mig. Med fotboll och skola i ccentrum av ens liv!!!


Nej nu längtar jag tills kl är 6 så jag kan få spela lite boll o se alla ansikten som ska dyka upp idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0