tiden rinner iväg

nu är det fantamig lite mindre än två veckor kvar till USA! o sist jag skrev var det två månader, vilket är helt galet i två bemärkelser då jag inte har suttit o skrivit här sedan dess.

Idag spelade jag match mot spjutstorp, vi vann med 10-1, vilket var mer än rättvist. De hade verkligen ingenting på hela matchen förrutom sin handikappsstraff som de gjorde målet på.

Alltså blir det semifinal nu och det blir mot skurup, där vi istället får en handikappsstraff. Mem vet fortfarande inte när den matchen kommer läggas och om jag kommer kunna vara med!! men man kan inte mer än hoppas att det blir så.. det är alltid skoj att möta lag man aldrig möter annars..

Johan var o tittade på matchen också, skurups tränare förövrigt.. och under dagen lekte han hemlig beundrare med massa sms.. haha! flabbade ihjäl mig när han skrev att det var han.. kunde inte förstå als vem det var när han började skriva och sa att jag mycket väl visste vem det var. men man tänker ju inte på att han egentligen heter johan persson när han kallas lärka av alla..


nu har han kommit hem från usa, saknat honom. men det verkar ju inte vara ömsesidigt.. bara till att gå vidare? eller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0