på söndag åker jag

.. på söndag åker jag till USA! Det är nog med lite blandade känslor. Vill ju inte ha för höga förväntningar iochmed att förra årrt var så himla bra! Kommer ju sakna pojkvännen och alla underbara vännerna som jag hade då. Det är helt nytt läger men med många förutsättningar. Att kunna lära känna de andra personerna lite mer än bara bekanta och skaffa ännu fler nya vänner! Synd bara att Andrew inte ska tillbaka, saknar honom så.. well, hope for nothing and you'll get everything!



Vi får jhelt enkelt hålla tummarna. Det ska iallafall bli bra för mig att komma härifrån, även om jag själv inte känner det till hundra procent. Så kommer det blir en ny satsning och jag kommer iallafall skaffa lite nya vänner runt om i världen, vilket är bra!

Kommer sakna min famlj och mina vänner, speciellt Köpingebros damlag, love you girls!


Kämpa på, på fotbollsplanen så ska jag jobba på med bränna, opppps skojja! konditionen i Usa!





miss me, kiss me and send me a smile!


send me something in america - this is my adress.


Madeleine Lidberg, Independent lake camp, 70 clark road, orson, 18449 Pennsylvania


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0