at camp

Ja, da var man har igen!

det kandes valdigt konstigt att komma in har igen och se allt pa lagret och se mina chefer. O sen bara se ett par ansikten som man sett innan. Och det var inte ens de personer som jag umgicks mest med, vilket suger mycket!

Men som tur ar, har jag en van sen forra aret. charlie! hon ar bra tjej fran england och vi har kommit overrens valdigt bra de har forsta dagarna! idag ska vi ha icebreaker games for att komma varandra narmare, vilket absolut kan hjalpa en. men det ar jobbigt nu i borjan nar man ska borja lara kanna alla.. men det blir val battre, det blev det forra aret och det trodde jag inte da, sa det hoppas man ju absolut pa.

man saknar ju alla som var dar forra aret och jamfor alla med dem. jag saknar lauren, adam, blair, kevin och andrew saaaaaaaaaaaa himla mycket. det ar verkligen skitjobbigt att veta att man maste klara sig utan de personer som visste allt om en, man kunde komma till dem nar som helst och bara vara allmant lycklig tillsammans i deras narhet.


well, have to be positive about this!  some new people have to be nice!

JAG  kom till usa i sondags och sen traffade jag charlie och vi akte till hotellet i NJ och sen sov vi dar. vantade i flera timmar pa att bussen skulle komma kl 12 eftersom vi var jetlagda.. sen akte vi buss i ca tre timmar till lagret och dar vantade lite valkanda ansikten... efter det gick vi till vara sma hus och jag fick CITs detta aret, vilket betyder att de ar det aldsta pa hela lagret. 16 ar!!! men det ar bra for mig och mina reffereringar till jobb sen. dessutom pratade jag med skippe, head of soccer och han berattade att jag kommer ha lite mer ansvar iar och att fotbollen kommer vara mycker mer serios. vilket ar bra och roligt sa att man har lite mer o gora om dagarna!

personerna pa lagret verkar lite osociala men det ar kanske for att det ar sa uppgjorda i olika klickar redan. de nya, de gamla och precamp!

MEN MEN. kommer tillbaka mer nar vi kommit igang lite mer med camp.. maybe tomrrow. hope to get an awesome summer again. it will just be really hard without all of theese people.<3

Kommentarer
Postat av: There will only be one and thats me! =)

Hej mitt älskade brorsbarn! Hoppas att du har det bra "over there" och att du passar på att njuta max! Jag har i denna veckan börjat mitt nya konsultuppdrag för Unilabs i Halmstad. Varit lugnt men svettigt då man är inomhus! Hade hellre sparkat på en boll och lirat i värmen! Peace and out! Lots of love! K=)

2009-07-03 @ 11:34:03
URL: http://www.rontgen.nu
Postat av: There will only be one and thats me! =)

Hej mitt älskade brorsbarn! Hoppas att du har det bra "over there" och att du passar på att njuta max! Jag har i denna veckan börjat mitt nya konsultuppdrag för Unilabs i Halmstad. Varit lugnt men svettigt då man är inomhus! Hade hellre sparkat på en boll och lirat i värmen! Peace and out! Lots of love! K=)

2009-07-03 @ 11:34:44
URL: http://www.rontgen.nu
Postat av: Karim

Tjenixen stjärnan!



Hur går det för dig over there?



Hoppas att allt är bra med dig och att du trivs som fisken i vattnet! Snart bär det hem till regniga Sverige, Välkommen hem! =)



Kramar / K =)

2009-08-04 @ 21:22:42
URL: http://www.röntgen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0