vilket underbart lov det har varit..

Jag har sovit länge flera dagar i rad och detta utan att mått dåligt en endaste gång. Jag har kunnat gå upp och göra precis vad som fallit mig in, men ändå har man hunnit med ganska mycket. Lovet började med en riktig ordentlig fysiologi tentafest där vi verkligen kunde släppa allt. Jag hann gå lite på stan innan jag försvann hem till Linn och slog in klappar och åt lite mat och drack baileys. :) mmmm. gott!! På lördagen var det dags för lite julkonsert med robin för att lyssna på sara, ted o jenny när de sjöng julsånger.. Vilken stämning de fick till!! :) Efter det träffade jag Sonnda för första gången sedan i maj. Det känns dock inte så längesedan men det var jätteskoj o träffa henne! Under veckan hade vi julafton i skanör och juldagen samt annandag jul hemma hos oss med mat och spel. Under juldagskvällen åkte jag till Sara för att sedan köra när till Jennys lägenhet för att förfesta där utan Jenny som var hos sin farfar. Men det var dundertrevligt. Bara jag och sara och sååå jävla fulla vi blev, haha. Vi gick till barabar och hade en underbar kväll men på annan dag jul hade vi en kraftig huvudvärk och mådde som vi förtjänade efter en liter vin, två cider, en drink och fyra shots. haha. Lördagen där efter tillbringades med min lillasyster Michelle. Efter det åkte jag till Fredrik och den mysiga dagen förlängdes där också. På söndgen blev det träning som in i iallafall, vilket var grymt skönt.


Veckan togs lugnt med familjen och på nyår umgicks jag me bästaste sara hemma hos alex med las vegas tema =) väldigt trevligt!! Torsdagen togs det lugnt med fredrik och idag sitter jag hemma hos linda o myser med frallor, räkröra och lite chokladflarn!!!!!!! så gott.. nu har jag duschat och ska snart iväg till ida johansson på klassåterträff för mina gamla gymnasievänner.efter det blir det sleepover hos linda o sen fotbollstittande på skånecupen imorogn. fredriks fotbollstjejer ska spela och sen ska vi nog laga mat o umgås. på söndag blir det träning igen och göra klart allt inför inlämningen av b-uppsatsen sen blir det skolwork för hela slanten i veckan o sen fotbollcup till helgen hemma i köpingebro. den bästa cupen ever:D




xoxo maddishen,


Kommentarer
Postat av: Sonnda

Massa kärlek sötis.. Nice att vi hann ses flera gånger när jag va nere.. =) Puss

2009-01-10 @ 12:14:17
URL: http://nextchapter.blogg.se/
Postat av: Maria

Men babe, jag visste inte om din blogg. Men nu skall jag bli en flitig läsare så det gäller att du håller den varm med massa skrivade :)

2009-01-16 @ 23:00:23
URL: http://holymary.blogg.se/
Postat av: Pidder

Ohhh älskade vänner... NORGE 2008... sajjer inget annat än sjuuuugleeed:D Älskar oss på den bilden. Sååå söta!

2009-01-24 @ 13:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0