Vallåsen!

Idag var jag  på vallåsen med niorna på Norreportskolan! Jag kompletterade min vinterutbildningen för att kunna få mitt godkänt i den kursen eftersom jag åkte hem tidigare då vi skulle på träningsläger i Barcelona! Men nu är kompletteringen klar och det mesta med reflektionen fixad så nu gäller det bara att bengan godkänner det! o det får jah verkligen hoppas!!!

Josefine och jag var som helan och halvan idag och satt ihopa från det vi började åka till vi kom hem! såååå himla söt och såå duktig hon blev. Alla som var med lärde sig så himla snabbt och blev så himla duktiga! själv utvecklades man väl också och jag hoppas att det kommer bli många fler tillfällen längre fram som idrottslärare och kan åka iväg så här!!


imorgon är det skola i lund igen och sen mys med josefine "den hete, haha".. Lund som förövrigt har riktigt sega tider att gå i skolan på. 2 timmars föreläsning! känns  det lönt? själv får man pendla längre, alltså tre timmar, suck!!! men men.. skottland nästa och jag har redan fått in kompletteringsuppgift, eller jag vet snarare om den.. men jag har ju tid på både tåget och flyget att plugga så det blir säkerligen brabra! sooon skottland, im excited!


M <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0