Kifa cupen är..

.. nu äntligen avklarad. all ångest och nervositet kan äntligen lägga sig och man kan börja återgå till er normal vardag  och helg. Dock fick jag ännu en gång magsjukan på natten söndagen till måndagen och börjar tro att jag antingen är allergisk eller att jag har magkatarr för det gör så fruktansvärt ont i mellangärdet. suck, det ä drygt när man har ont i magen för det blir bara en massa bekymmer.

Nu har psykologiintroduktionen avklarats iallafall och det med sinnesstämmning. Jag och Linn satt där från kl 08,00 i morse och var klara vid 08,40. kul att ha gått upp kl 05,45 för att åka en och en halvtimme för att sitta där i 40 minuter men det får man väl tåla. Egentligen blev vi tilldelade en tid med grupp tre att gå¨på föreläsningar mellan 13 - 15 men vi lyckades byta och fick den första tiden mellan 8-10. så nu blir det tidiga morgnar. men det är bättre det än att förstöra hela dagen med att börja skolan kl 1 på dagen. Det segaste är ändå att vi går två timmar varje gång, vilket blir längre än min pendlingstid och det är verkligen många dagar i veckan! konstigt upplägg, men men.

Nu är det bara en vecka kvar till skottishlands longweekend.. det kommer bli sååååå roligt!!

(får försöka luska ut vad problemet med min mage är. ..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0