fotbollssäsongen har nu börjat.

Vi börjar att spela på grus mot sövestad på söndag. Kan gå lite hur som helst, eftersom de verkar vara många på träningarna medan vi inte är mer än 10 på de flesta. hoppas de flesta kommer tillbaka från sjukdomar snart. själv har jag ju varit sjuk i två veckor och känner mig grymt peppad inför fotbollssäsongen!! vi började med en sjuklig träning i tisdags och en lugnare i torsdags. men det var en skön genomkörare!

nu gäller det att plocka fram automatiken och sätta dit några bollar så vi får lite självförtroende=)

på tvn är det nu skidåkning och vi hoppas såklart kalla kommer klara av det återigen jobbbiga skidspåret, tre mil! själv ska jag ut o gå när de kommit i mål så man får se vem som vinner!! jag ska skicka iväg min medical insurance fee till london och sen kommer pappa hem idag. =) ska snacka med honom om hur vi ska göra i maj när jag ska upp till sara o fixa mabassaden samtidigt =)


snyft! på onsdag åker Linda till USA i två veckor.. men ska träffa henne på måndag iallafall och sen blir det förhoppningsvis lite jobb i veckan eftersom jag behöver pengar, pengar, pengar!!! har gått så mkt på sistonde, menmen!!


pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0