Välkommen till min nya blogg!

Kan drömmen bli sann?

Idag har även jag bestämt mig för att gå med i bloggarna.se

Jag har haft en helt underbar dag med en mellanstadieklass från mina hemmaort. Jag fick underbara komplimanger och jag kände mig väldigt, omtyckt, älskad och glad när jag var där.
Jag har inte känt så mycket kärlek på väldigt, väldigt länge.

Igår pratade jag med Andrew, vilket kan komma i en senare historia. Båda började snyfta och kände oss väldigt ledsna och ser ingen utväg i det hela. Problemet är att vi inte kan träffas och det har nu gått fyra veckor och 8 månader återstår. hur ska jag lösa detta?
Hur ska jag kunna välja på att leva som en hora eller celibat? finns där aldrig en lätt väg i området; KÄRLEK.

Nu, nu när jag äntligen hittat en person som respekterar och älskar mig för den jag är. Tycker jag är helt fantastisk och underbar på alla sätt och vis. Att jag är den vackraste personen i hela världen och att jag uppfyller hans lycka bara att finnas i hans tankar.

Var hittar jag denna man i Sverige? För problemet är, det LILLA problemet är att han är på andra sidan jordklotet. Jag saknar honom något otroligt men samtidigt känns det som om jag aldrig träffat honom. Det var som en dröm, en dröm som aldrig kan bli sann..

Kommentarer
Postat av: Sonnda

love you

2008-10-05 @ 19:32:29
URL: http://nextchapter.blogg.se/
Postat av: Maddekladde Slidberg

Väldigt rörande, jag fäller en tår för dig vännen. Hoppas ni ses i Nangiala. Om inte så hoppas ajg att ni har haft det väldigt bra tillsammans. Ha det sköt om dig Maddekladde.

2008-10-11 @ 16:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0