V. 43

Måndag - jobb på dagis - plugg
Tisdag - jobb på dagis - plugg - träning
Onsdag - jobb på dagis - plugg - Greys Anatomy
Torsdag - Tenta Näringslära
som antagligen gick bra trots det lilla tentaplugget denna veckan!
Egentligen hade jag inte pluggat lite men det var bra att man började så pass tidigt som man väl gjorde. Jag började för ca 2 veckor sedan och nu kunde jag verkligen det. Det kändes riktigt konstigt igår när jag kunde gå o lägga mig när jag ville för att jag kände mig färdigpluggad redan vid 7. Aldrig haft den känslan förrut och det gjorde mig ganska nervös eftersom det kändes som om jag inte hade tillräckligt med bra svar. När vi väl satt på tentan idag fick vi 7 av de 40 instuderingsfrågorna som vi hade jobbat med och jag kunde nästan allt. Så hoppas verkligen jag får VG!:) (eller ja, ioförsig blir jag glad så länge jag får G och inte behöver göra om något men det tycker jag vore väldigt konstigt.

Efter tentan åkte jag hem till mamma och sedan åkte vi till Tomelilla Marknad. Fick en ny palestinasjal (röd och svart såklart), fem nagellack, tre örhängen och ett linne! en lyckad shopping efter en välförtjänt tentaskrivning. När vi körde hem såg vi vår mormor och morfars bil vid doktorn och vi satt en lapp på deras fönster och bjöd in dem på kaffe. Väl hemma hade jag fått brev från Independent Lake Camp som berättade att det var väldigt nöjda med sommaren som gått och ville gärna ha tillbaka mig nästa sommar.

Jag tror jag vill åka tillbaka till camp nästa år och det känns lite som om jag måste träffa Andrew för att veta hur jag ska göra. Dock vill jag ändå åka till Miami och Bahamas och träffa Jannie så det är lika bra att man jobbar där hela sommaren också. Men frågan är då om man ska stanna där för femte perioden eller om man ska åka iväg då så man är lagom hemma till skolan börjar. Men nej, tror inte jag gör det. Får försöka få tag på någon på Lunds Universitet och se om det går att lösa att man kommer någon vecka för sent in i terminen!

Aja, nu väntar en underbar helg med en spabehandling på lördag!:) det är jag verkligen värd efter tentaslitet. Dock har jag två tentor i de följande veckorna också, men det känns som om denna var viktigare. Så nu är det bara dags att fortsätta skriva på nästa två inlämningsarbeten och börja planera för sista tentan innan nästa kurs.

/Maddy
miss the time when i didnt had so much to think about..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0