skolan..

Börjar kännas lite bättre nu.. många saker är överstökade och det börjar bli mindre o mindre kvar på denna kursen. Men samtidigt är det helvetets tentorna kvar o de måsta man klara. ska plugga i en vecka nu, intensivt!!!! Har varit riktigt duktig denna veckan med två avklarade moment och sen har jag börjat på en hemtenta. Det viktigaste är att det kommer ur vägen till de stora tentorna. Det kvittar egentligen vad det blir för betyg så länge jag blir godkänd!

Om en vecka är det Näringsläratenta och jag har pluggat för den i flera veckor och gjort 40 instuderingsfrågor. Inte för att jag är något smartare men det börjar komma in lite i hjärnan nu, men det är kanske 10 st av 40. mammamia! hoppas det går vägen iallafall. Ska lägga hjärnan i blöt så den absorberar snabbare, hah!

Behöver verkligen den dära resan till Thailand för att träffa Andrew! Behöver lite värme, kärlek o omtanke nu! sålänge jag klarar nutritionstentan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0